شرکت مبناسازه هوشمند تنها نماینده انحصاری ماویلی در ایران

چه سیستم های اعلام حریقی مناسب محیط مورد نظر ماست؟ چگونه می توان مناسب ترین سیستم اعلام حریق را شناسایی کرد. در سال های اخیر با گسترش ساخت و ساز و تصویب مقررات ملی ساختمان، استفاده از سیستم اتوماتیک اعلام حریق افزایش چشم گیری یافته است. امروزه انواع روش ها و محصولات مختلفی در این حوزه وجود دارد. ولی چگونه می توان مناسب ترین روش کشف آتش را برای فضای مورد نظر خودمان انتخاب نماییم. ما ضمن معرفی انواع روش های اعلام حریق راهکاری جهت انتخاب بهترین روش ارایه می دهیم.

محصولات اعلان حریق

ماویلی در زمینه تولید سیستم های اعلان حریق از برندهای معروف و معتبر دنیا است و دارای استانداردهای ISO، EN 54 ،CPR و LPCB است.

سیستم های تشخیص گاز

یکی از مهمترین سیستم ها جهت جلوگیری از بروز حریق و انفجار سیستم های تشخیص گاز می باشد. همچنین جهت کنترل کیفیت و کنترل منو اکسید کربن پارکینگ ها می توان از دتکتورهای گاز به همراه کنترل پنل های مربوطه و یا دستگاه های کنترل کیفیت هوا استفاده نمود که با توجه به قیمت و دقت دتکتورهای گاز در مقایسه با آنالایزهای هوا ، استفاده از دتکتورهای گاز متداول تر و مقرون به صرفه تر می باشد .شرکت ماویلی با داشتن آشکارسازهای مختلف جهت گازهای سمی و قابل انفجار در این زمینه پیشرو می باشد. برای مشاهده محصولات کلیک کنید.

سیستم های کنترل دود

یکی از عوامل بسیار کشنده در هنگام حریق وجود گازهای سمی و دود ناشی از احتراق می باشد. مدیریت و کنترل دود یکی از مسائل مهم در طراحی پارکینگ ها و پلکان ها می باشد. آمارها نشان می دهد از جمله دلايل عمده تلفات بالا در ساختمان هاي بلند عدم توانایی ساکنین در  خروج بموقع از ساختمان به دلیل مسدود بودن دهليز پلكان عمومي  و مسیر های خروج بوسيله دود و گازهاي سمي  ناشی از احتراق می باشد. سیستم های کنترل دود ماویلی بر اساس استاندارهای بین المللی حفاظت پله ها، كانال هاي تاسيساتي، پارکینگ ها را مهیا می کند. برای مشاهده این محصولات کلیک کنید.

سیستم های متعارف

سیستم اعلام حریق متعارف قدیمی ترین راهکار و پایه ی کلی سیستم های اعلان حریق می باشند، که بصورت منطقه بندی بر روی پنل با تعدادی مشخص و استاندارد طراحی می گردند. این سیستم دارای ورودی برای سنسورها و خروجی برای تجهیزات شنیداری و دیداری می باشد. سیستم متعارف راهکار مناسب و مقرون به صرفه ای برای ساختمان های کوچک هستند نقطه ضعف این سیستم ها عدم امکان تشخیص محل دقیق وقوع حریق می باشد، با این وجود سیستم متعارف ماویلی با استفاده از ریپیتر پنل این مشکل را برطرف نموده است. برای مشاهده این محصولات کلیک نمایید.

سیستم های آدرس پذیر

سیستم های آدرس پذیر نسل جدید و به روز در صنعت اعلان حریق می باشند که حلقه ی بسته ای از کلیه ی المان های اعلان حریق را شامل می شوند و کلیه این المان ها قابل کنترل و در دسترس هستند. این سیستم با بهره گیری از قابلیت های بسیار و امکانات فراوان، نمایش محل دقیق وقوع حریق نسبت به سیستم متعارف برتری دارند و سرعت عمل در شناسایی و اطفاء حریق را بالا برده اند. این سیستم راهکار مناسبی برای اماکن و فضاهای بزرگ و حساس می باشند. ماویلی (Mavili) علاوه بر ویژگی های قید شده، امکانات فراوانی را در اختیار قرار می دهد. برای مشاهده این محصولات کلیک نمایید.

خلاصه ای از ویژگی های محصولات ماویلی در زمینه اعلان حریق به این شرح می باشد:

توانایی اتصال کنترل پنل به تمامی دتکتورها با برند های مختلف در سیستم متعارف

توانایی اتصال دتکتور ها به تمامی کنترل پنل ها با برندهای مختلف در سیستم متعارف

اجرای بیش از ۵۰ هزار پروژه در سرتاسر جهان

دارای کامل ترین محصولات اعلام حریق و سیستم نشت گاز و کنترل پنل مخصوص اطفا حریق

ایجاد بستر شبکه ارتباطی از طریق TCP/IP  (LAN)،RS 485/232

امکان کنترل و مانیتور ۶۴ کنترل پنل آدرس پذیر با استفاده از نرم افزار سوپر وایزر

امکان انتخاب المان های آدرس پذیر (دتکتور،شستی ) دارای ایزولاتور داخلی

قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته وکنترل از راه دور

مجهز به اعلان عمومی در سیستم های اعلان حریق آدرس پذیر

نصب و راه اندازی آسان کنترل پنل ها به همراه داشتن کمترین خطای کاذب

دارای سنسور های نشت آب و گاز

بیش از یک دهه سابقه درخشان در طراحی و اجرای سیستم های هوشمند حفاظت در برابر حریق با همکاری شرکت ماویلی

شرکت مبنای سازه هوشمند در موارد ذیل آماده خدمت رسانی است:

طراحی

ما با بهره گیری از تیم فنی متخصص و مجرب قادریم با توجه به نیازها و ویژگی های محل انجام پروژه و همچنین با درنظر گرفتن نظرات کارفرما، طرح اجرایی را رسم و در سریعترین زمان ممکن تحویل دهیم.

مشاوره

شرکت مبناسازه با بکارگیری از پرسنل مجرب و اجرای پروژ های متعدد به عنوان پیمانکار مورد تأیید سازمان ایمنی و آتش نشانی انتخاب گردیده است. جهت مشاهده خدمات قابل ارائه توسط اين شركت کلیک کنید.

محصولات

شرکت مبنا سازه هوشمند تنها نماینده انحصاری و وارد کننده سیستم های اعلان حریق ماویلی می باشد. ما در زمینه تجهیز و ایمن سازی ساخنمان ها و محیط های صنعتی سابقه درخشان و طولانی ای داریم.

گواهینامه و مدارک

شركت مبنای سازه هوشمند(مسئولیت محدود) در اردیبهشت سال ۱۳۸۷ در زمینه اعلان و اطفاء حریق تأسیس شد. ما مفتخریم که دارنده تأییدیه های AGR و مشاور رسمی سازمان آتش نشانی می باشیم.

دانلود کاتالوگ

برای دانلود مقالات در زمینه اعلان حریق، مشاهده مشخصات فنی محصولات، فایل های صوتی و تصویری و همچنین کاتالوگ ماویلی و مبنای سازه هوشمند در سایت ثبت نام بفرمایید.

نصب و راه اندازی

سابقه طولانی مبناسازه هوشمند اطمینان بخش نصب و اجرای سیستم های اعلان حریق با توجه به پیچیدگی و شرایط پروژه شما است و تیم فنی ما در سریعترین زمان مراحل نصب را اجرا می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Registration

Forgotten Password?